Die deutsch-italienische Top-Journalistin Miryam Muhm beleuchtet akribisch die gefährlichen Machtstrukturen des WEF und offenbart in ihrem neu erschienenen Buch , wie auch in diesem hochspannenden Interview, absolutes Insiderwissen. Muhm zitiert viele unbekannte Texte des Klaus Schwab.
*
‘ Dat is Bolkstein niet hoor, die met messen gewapend z’n fles genever moet halen omdat al zijn betaalpassen zijn geblokkeerd.’
- ‘ Neen, natuurlijk niet. Die Bolkestein krijgt zijn genever gratis thuisbezorgd, als ie maar een keer per week met de fles en het merk duidelijk zichtbaar, op het balkon gaat staan. Dit is Mark Rutte, die net een fles genever bij Bolk heeft afgeleverd en die nu een paar lui een mes tussen de ribben gaat steken. Dat doen ze in de politiek namelijk aan de lopende band. Meestal komt het alleen niet in de krant. Dit is toch brisant pre-emptive news. Bijna, haast, erg bijna: fake news. Je kunt het echter nooit weten, en de waarheid blijkt altijd vele malen erger. De foto zou door Bart Maat kunnen zijn gemaakt. Dat moet je maar even verifiëren. Beter te vroeg gemeld dan mosterd na de maaltijd. Wie zouden het dit keer zijn? Ach, who cares, je kunt er de straten mee plaveien. Neuzelende nitwits. Hoe kom je trouwens aan deze krant?’
‘ Die kwam ons balkon opgewaaid. Vers van de pers. Goede actie van het AD, want wij lezen hem te weinig. Naar verluidt hebben ze op een paar distributiepunten een paar duizend kranten losgelaten. De storm gaat eigenlijk net ietsje te hard, maar je kunt niet alles hebben. Dit is gratis distributie. Het moet alleen niet gaan regenen.’
- ‘ Hoezo niet? Bezwaar tegen de natte krant? In de politiek kennen ze niks anders.’
‘ Klopt helemaal. Zat er een vrouw te vertellen in het restaurant van senioren-complex Morgenröte dat ze bij de bushalte stond, met twee andere vrouwen. Een van de vrouwen doet haar tas open om haar OV-kaart te pakken, grijpt de wind een paar enveloppen uit de tas en gaat ermee aan de haal. Zij wil er achteraan, maar die andere vrouw grijpt haar stevig bij de arm: “Láááa gaan meid, dat is levensgevaarlijk met deze storm.” Zegt zij: “Maar dat zijn stempassen van bewoners van het bejaardenhuis.” De andere – een grote vrouw met een snor – zegt: “Nou en, des te beter, want die oude mensen stemmen toch onverantwoord. Zitten wij allemaal in de shit. Laáá maar lekker gaan hoor.” Toen kwam de bus, maar die ene vrouw vraagt nog aan haar: “Kent u Nietsje?” Zegt die met de snor: “Hoezo, nietsje, mens ik ken je geeneens. Ik heb net je leven gered.” Ze stapt in de bus en rijdt weg.’
- ‘ Nietzsche? Had die andere dan zo’n grot snor?’
‘ Nou, niet zo’n grote als Nietzsche van de foto’s, want dan zou die haar met deze wind voor de ogen waaien en dat kan natuurlijk niet. Maar een fikse, zichtbare. Die grote vrouw – misschien een trans? – had haar blijkbaar hard in de arm geknepen, want ze wreef over die arm en vroeg aan mij: “Wat vindt u daar nou van, van die stempassen?” Ik: “Ik laat ze niet wegwaaien.” Zij:” Maar hier kon ik echt niets aan doen. Wat doet u dan met uw stempassen?” Ik: “Wij verbranden ze meestal meteen, maar nu met deze wind, hebben we ze versnipperd en in de lucht gegooid.” Ze werd wat schichtig: “ Dat is een regelrechte aanslag op de democratie!” Ik weer: “ Hoezo? We zorgen er alleen voor dat we niet bij een rookmelder staan als we die dingen in de hens steken. De democratie bestaat al lang niet meer. Dat kunt u bij Nietzsche nalezen.
Uit het hoofd geciteerd, dus houd u mij ten goede: “ Inwiefern auch wir noch fromm sind. — In der Wissenschaft haben die Überzeugungen kein Bürgerrecht, so sagt man mit gutem Grunde: erst wenn sie sich entschließen, zur Bescheidenheit einer Hypothese, eines vorläufigen Versuchs-Standpunktes, einer regulativen Fiktion herabzusteigen, darf ihnen der Zutritt und sogar ein gewisser Wert innerhalb des Reichs der Erkenntnis zugestanden werden, — immerhin mit der Beschränkung, unter polizeiliche Aufsicht gestellt zu bleiben, unter die Polizei des Misstrauens. — Heißt das aber nicht, genauer besehen: erst, wenn die Überzeugung aufhört, Überzeugung zu sein, darf sie Eintritt in die Wissenschaft erlangen? Fienge nicht die Zucht des wissenschaftlichen Geistes damit an, sich keine Überzeugungen mehr zu gestatten?“
Verder weet ik het niet meer uit mijn hoofd, maar u kunt het nalezen. U leest toch Nietzsche? Hij zegt hier dat hoewel de democratie al lang dood en ter ziele is, wij toch massaal blijven doen alsof we nog in een democratie leven. Bijvoorbeeld door als schapen naar de stembus te sjokken, terwijl er helemaal niks valt te kiezen. Dat komt omdat wij bijna geen betekenisvolle rituelen meer (over) hebben, dus gaan mensen surrogaat-rituelen oppompen. Het “Feest der Democratie” (met de stembusgang) is er voor mij zo een: een opgepompt, maar intussen hol, ritueel. Als Nietzsche met zijn hamertje op “de verkiezingen” zou kloppen (Götzendämmerung), zou hij gegarandeerd schrikken van de echo. Voetbal-competities liggen ongeveer op hetzelfde niveau. Leest u vaak in Nietzsche?’
- ‘ Nou, mijn dochter. Die woont in Duitsland, is met een Oostenrijker getrouwd en ze logeren nu bij mij, want ik kan niet meer zo ver reizen. En die gaat ermee naar bed. Ja, met dat boek dus, en met haar echtvriend. Gustav. Die is professor in de filosofie en hij kan prachtig zingen. Geen misverstand. Ganz anständig. We zijn een nette familie. Also sprach Sarahtoestra …? Kan dat? Daar staat zo’n foto of tekening van die meneer Nietsje op.’
‘ Jawel, dat is een ander boek. Over de vrolijke wetenschap. Daar weet uw schoonzoon ongetwijfeld meer van. Nietzsche heeft erg veel geschreven, maar eh de strekking klopt wel hoor.’
*
‘ Goed. Mooi verhaal. Laten we hopen dat het met die mevrouw, haar dochter, schoonzoon en Nietzsche goed gaat. Wat denk jij over dit bericht over Bolkestein onder curatele?’
- ‘ Dat kan natuurlijk “waar” zijn, maar vooralsnog denk ik in dit kader vooral aan het zoveelste verkiezings-broodje-aap. Ieder politiek merk probeert in de opmaat naar de verkiezingen de massa te masseren en te manipuleren, zodat ze straks veel stemmen scoren. Meer zit er bij de meeste kongsi’s echt niet achter.’
‘ Precies. Bolkestein is ook niet het gevaar, maar dat is Rutte. Altijd Rutte, Rutte forever. Rutte is een “persoon” die feilloos weet wie, waar, welke zwakke plekken heeft en die dat uiterst effectief weet uit te buiten. Ik vermoed dat Rutte deze mw. Sahla bij Bolkestein op schoot heeft gezet en de rest – inclusief dat geld – heeft bekokstoofd. Maar dit is mijn speculatie met mijn frames. Waarschijnlijk heeft Rutte ook de rest van de intriges rond deze “MataHari” uit de polder verhapstukt. Bijna niet te geloven dat dit keer op keer gebeurt: die Ewige Wiederkehr des Gleichen. Jij had dat boek van Neuhaus uit een minibieb gevist? Vertel.’
- ‘ Ja, nog even eerst Rutte; die gast wil hier helemaal niet weg. Al die amechtige apenkool over de NAVO. Gaat toch fietsen, gij fluimen, flessentrekkers en ladenlichters! Wedden dat ‘ie probeert met hééél vééél (voorkeurs-)stemmen uit de bus te komen. Hij slooft zich niet voor niks zo uit als popie-jopie, in die maffe talkshows. Brrrrrrrrrrrr ……… Dan offert hij zich op en blijft ‘ie zitten. Koopt ‘ie op het DarkWeb een Nobelprijs en een Willemsorde – want de gast staat voor niets. Wat de Heere allemaal verhoede!
Juist, Neuhaus, uit de minibieb. Jij hebt met “Nietsje” (leuk!) het bruggetje naar deze bekeerde Lutheraan al geslagen. Stel je voor dat een Sunni-moslim zou willen omswitchen naar de Shjia-denominatie. Ik heb geen idee hoe dat zou verlopen hoor, maar ik denk in ieder geval niet soepeltjes. Laat staan wanneer een moslim zich tot het christendom zou willen bekeren. Neuhaus zal vermoedelijk zijn aangetrokken door de rituelen/ritualen van de RK-kerk – dit heb ik niet geverifieerd hoor, maar ik vermoed het. Ik had vaagjes ooit iets over deze Neuhaus gehoord – van een jezuïten-vriendje van me. Lang geleden. Vandaar dat ik het boek heb meegenomen.
Van deze mw. Sahla wordt verteld dat zij zelfs bij haar arrestatie met doorgeladen wapens en op weg naar de “targets” nog riep: Allahu Akbar! Nou ja, wat wil je nog weten? Bekijk bijvoorbeeld deze video eens – louter voor context, over de kwaliteit en “juistheid” moet je zelf maar oordelen (video doorspoelen naar >>> 33:40). Voor mij was het meeste nieuw. Ik wist wel dat Kinneging, Bolkestein en anderen elkaar nog van “vorige levens” kenden’; deze video maakte die herinneringen als het ware “actief.”
Wij Avondlanders zijn zelfs te beroerd en lamlendig om een cultureel christendom in stand te houden (denk aan catechesatie op scholen! Voor de Algemene Ontwikkeling, dan weet je later waarnaar je kijkt in musea), we schaffen de zondag af en gooien alle christelijke feestdagen op de schroothoop, maar onze politici en politie-commissarissen sloven zich uit om bijvoorbeeld bij iftar-events aan te schuiven. Terwijl het toch zo voor de hand zou liggen om ónze tradities in ere te houden en liefst uit te bouwen. Voorál wanneer je als lamlendige labbekakken en laffe leuteraars, ongelimiteerde massa’s ongescreende exoten (met vaak ons-vijandige cultureel-godsdienstige mindsets laat binnenstromen). En maar wauwelen over “respect” (terug-)winnen. Ze hebben geen idéé waarover ze het hebben! Tenenkrommende tovenaarsleerlingen, trieste treurwilgen met wortelrot en bladerschurft!’
citaat uit Neuhaus (1977, pp. 17-18; ISBN-13: 978-0-9659507-0-1).
Pluralism and Wrong Answers.
Because the U.S. Census does not ask about religion, we must rely upon other sources to know how Americans identify themselves religiously. Especially valuable in this connection was a nationwide survey conducted by the City University of New York, the results of which are now brought together in One Nation Under God: Religion in Contemporary American Society by Barry A. Kosman and Seymour P. Lachman (Harmony). One reason commonly given for the exclusion or muting of religion in our public life is that we are now a “pluralistic society in which it cannot be assumed that, for instance, the JudeoChristian ethic is broadly shared. The Kosman-Lachman findings make complete hash of that contention, and it is worth noting that their findings are confirmed by Gallup and other studies.
Statistically at least, America is as much a Christian nation as it ever was, and perhaps more so. Of all Americans, 86.2 percent identify themselves as Christian, with all but 14 percent of those claiming to belong to a specific denomination.
The allegedly “exploding” Muslim population is frequently cited by those who contend for the religio-cultural balkanization of America. Muslim organizations claim figures as high as seven million, and these claims are often cited in news stories. For perfectly understandable reasons, minority groups tend to inflate their figures, a relatively innocent vice except when it plays into the hands of those with a more dubious agenda. In this case the dubious agenda is to relegate Christian views to a marginal status in public discourse. Of course many Christians are no more than nominal, and of course there is no one view held by Christians on a host of disputed questions, and of course a hundred other important qualifications. But one of the most elementary facts about America is that its people are overwhelmingly Christian in their own understanding, and, that they and many who are not Christian assume that the moral baseline of the society is the Judeo-Christian ethic. * * EINDE citaat * *
ana-lisa.nl/de-duistere-driehoek-persoonlijkheidsstructuren/