‘ De meeste “democratische” landen gaan naar een “twee-partijen-stelsel,” beweert H., namelijk: de mensen die bij verkiezingen niet stemmen en degenen die wel stemmen. In Amerika wordt de partij van niet-stemmers steeds groter, denkt zij. Zelf stemt ze al heel lang niet meer, want het is lood om oud ijzer: “Het zijn allemaal […]
Lees Meer...Tags: humor, politiek, twee-partijen-systemen, verkiezingen